maanantai 1. kesäkuuta 2015

Tietokoneongelmia

Viesti "Safarin tätä versiota ei enää tueta" on ollut lähikuukausina hyvin yleinen tietokoneeni ruudulla. Muun muassa flickr ei toimi koneellani tällä hetkellä ollenkaan, ja tähänkin postaukseen liitin kuvat äitini koneelta. Tästä syystä blogipostauksetkin ovat jääneet vähälle, vaikka nyt minulla olisi aikaakin.
Ongelmana on, etten uskalla päivittää käyttöjärjestelmää, koska kone on aivan pullollaan kuvia ja opiskelujuttuja. Pakko odottaa kesätyötä ja ensimmäistä palkkapäivää. Silloin tilaan itselleni ulkoisen kovalevyn, putsaan koneen ja päivitän koko höskän! Ongelma on toivottavasti sillä hoidettu.

315151

Farkut - Second hand (Ellos)/ Toppi - Gina Tricot/ Neuletakki - Second hand (H&M)/ Kiilakorot - Skopunkten/ Vyö - Gina Tricot

315152

Työt mulla alkaakin nyt maanantaina. Olen kyllä onnekas, että saan olla koko kesän töissä ja että ylipäänsä sain töitä! Moni opiskelija jäi taas ilman työpaikkaa. Kolme kuukautta on pitkä aika ilman rahaa ja ainakaan mulle ei sopisi lorvailu. Viime elokuun vietin ilman mitään järkevää tekemistä ja oli kyllä lähellä etten repinyt hiuksia päästäni. Pelkkä laiskottelu ei sovi mulle, ainakaan kovin montaa viikkoa.

2 kommenttia:

  1. Ihanan värikkäät housut!
    Täälläkin vähän tietokone ongelmia ja ehkä joutuu kokonaan uuden ostaa! :(
    Onnea kesätyöpaikasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Voi ei. Tietokoneongelmat on kyllä ikäviä, varsinkin jos käy niin, että kaikki tiedostot tuhoutuu siinä samassa.. Itse sain onneksi koneen vielä elvytettyä, mutta uuden ostaminen on kyllä edessä viimeistään parin vuoden kuluttua.

      Poista