sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Mekkomania

Porin Indiskan tyhjentäminen sitten alkoi mun osaltani, oli kyllä ihan odotettavissa. Indiskan mekot ovat mun heikko kohtani. Kiikutin tuossa jo viikko sitten tämän Indiskan mekon (tai tunikan, miten vaan) kotiin ja vitsit miten paljon mä tästä pidän! Taitaa olla vielä lisäksi ensimmäinen pitkähihainen mekko mitä mulla edes on ikinä ollut.

111152

Mekko - Indiska (Uusi!)/ Kaulakoru - Indiska (Uusi!)/ Nilkkurit - Halpahalli (Uudet alesta!)

11154

Huomenna on taas paluu arkeen ja kökötänkin kymmeneltä aamulla suullisen englannin kurssilla. Jännää! Toivottavasti on enkku vielä hallussa. Vaikeampaa on varmaan kuitenkin taas aamuherätykset, olen ikävä kyllä aamun torkku ja illan virkku. :D

11155

Kävin tänään vanhempieni luona saunomassa varmaan ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen. En ole oikeestaan koskaan ollut mikään saunoja, mutta olen nyt varmaan kuukauden verran vaan palellut ja palellut eikä mikään ole tuntunut auttavan. Ainakin hetkeks sain helpotuksen asiaan saunomisesta ja samalla kaikki lihasjumit auki siellä lämmössä. Parempi yrittää saada ne auki aluksi jollain muulla tavalla, ennen kuin turvaudun lihasrelaksantteihin. Saa nähdä, luultavasti olen taas aivan totaalisesti jumissa, kun luennot alkaa ja niska kyyryssä kirjoittelen luentomuistiinpanoja. :D

111151




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti