keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Vuoden 2014 asut

Mun on jo pitänyt useana vuonna koota koko vuoden asut samaan postaukseen, mutta jostain syystä se on aina jäänyt. Nyt otin tämän oikein asiakseni ja tässä onkin nyt koottuna vuoden 2014 asut! Toivon, että sain tähän kaikki, sillä osan kuvista jouduin kaivelemaan ties mistä. Olin osan vanhoista asukuvista jo poistanut koneelta. Alla listaus kaikista kuvista, jotka löysin!

Mistä vuoden asusta pidätte eniten? :)

asu12



asu34



asu56



asu78



asu910



asu111213



asu1415



asu1617



asu1819



asu2021



asu2223



asu2425



asu262728



asu2930



asu313233



asu3435



asu3637



asu3839



14 kommenttia:

  1. Voi, mä tykkään kaikista mut koska pitää sanoa yks ehdoton niin mä sanon... 6 ja 9.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa itsekään valita lempparia. Tykkään kaikista mun asuista! :D

      Poista
  2. Apua! Vaikea valita kyllä, koska sulla on kivan rentoisa tyyli. mut ehdottomattomat suosikit on 14, 15, 25 ja 30. ja täytyy sanoo et toi 14 on se paras. rentoisa mut tyylikäs! Mukavaa alkanutta vuotta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos. :) Hyvää uutta vuotta sulle myös! :)

      Poista
  3. Paljon kivoja asuja varsinkin yläosat. Suosikkeja ovat 6, 16, 20, 22 ja 38. Ei siis itselle välttämättä kävisi esim. keltainen, mutta sinulle ihania nuo asut. Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja hyvää uutta vuotta! :)

      Poista
  4. Hieno ja hauska postaus! Mun suosikki on kyllä numero 10! :D Ihanan raikas ja huivi on kiva. Muita on 1, 22, 34 ja 37 ainakin. Hassua muuten huomata miten sitä voi vaan vuodenkin aikana muuttua, niin henkisesti kuin fyysisestikin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti! :D Kymppi taitaa olla yks munkin lemppareista! En mä mitään ehdotonta kyl osaa valita. :D

      Poista
  5. Mukavan näköisiä asuja! Sattumalta googlen kuvahaun kautta tulin blogiisi, taidan jäädä kyllä jatkossakin seuraamaan. Reitevänä olen kuvitellut ettei mulle löydy käypäsiä farkkuja, on vaan pilliä ja kauheen kapeeta lahkee.. Oon tainnut olla vaan väärällä hyllyllä? Lopetettava se kokolappujen kyylääminen ja vaan rohkeesti sovittaa. Eiksje? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa! :)

      Löytyy sitä vaikka millaiselle kropalle farkkuja, kun vaan osaa etsiä. Mulla itselläni ei niinkään ota reisistä kiinni vaan mulla kinnaa aina pepun kohdalta. Esimerkiksi Vero Modasta, Vilasta, Cubuksesta ja Lindexiltä oon löytäny mun kropalle sopivia farkkuja, mut kaikki löytää tietty ne itelleen parhaimmat mallit vaan sovittamalla. :) Ja otan aina sellaisen koon, mikä soi päällä ja aina ei mee nappikaan kiinni. Sit kun yhden illan istuskelen kotona ne päällä niin ne venähtää sopivan kokoisiksi, eikä ala muuten pussittaan polvet! :)

      Poista
  6. Mun oli viimeviikolla koku pakko saada farkut. Noo semmoset löyty, mutta eivät ne täydellisesti istu, käytävä palauttamassa niin eivät jää kaappiin suotta pyörimään ja tilaa viemään. Pysyn siis jatkossa kiltisti tunikoissa ja mekoissa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jospa ens kerralla löytyy paremmin istuvat! :) Se on kieltämättä aika haastavaa löytää sopiva malli. :D

      Poista
  7. 20ja 38 on parhaat. Istuvat nätisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun 20 mekko on kyllä yksi minunkin lemppari! Olkoonkin Tokmannista. :D Ja kiitos :)

      Poista