lauantai 6. joulukuuta 2014

Sinisissä sävyissä

Tänään oli sinisiä sävyjä päällä näin sopivasti itsenäisyyspäivänä. Mekko on uusi ja huivikin Firenzen ostoksia. Jos mä jotain sieltä ostin niin kaulahuiveja, yhteensä neljä kappaletta! Tykkäsin tästä asusta kovasti, varmasti tulee näkymään päällä toistekin. Mulla on selkeesti myös jonkinlainen pakkomielle tähän mekkomalliin, onhan tää jo kolmas samaa mallia oleva. Ensimmäinen on tämä mekko ja toinen tämä.

612141

Mekko - Vero Moda
Kaulahuivi - Firenzestä
Sukkikset - Citymarket
Kaulakoru - GT
Rannekoru - Second hand
Saappaat - Bianco


612143

Tilasin uudet silmälasit itselleni tuossa pari viikkoa sitten ja nyt en millään malttaisi odottaa niitä uusia. Ihan siitäkin syystä, että ärsyttää kun nykyisillä ei enää näe niin hyvin. Näkö oli huonontunut aika paljon, ei kyllä yllättänyt. Ollut kieltämättä vaikeuksia erottaa luennoilla kaikki tekstit. Edelliset lasit hankein kaksi vuotta sitten, joten olikin aika uudelle näöntarkastukselle.

612142

Tänään olen käynyt vanhempien luona syömässä, oon katsellut Linnan juhlia ja nyt ajattelin jatkaa taas opiskeluja. Mulla on vielä vaikka mitä kirjoitettavaa ennen joululomaa ja deadlinet lähestyy.

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti