torstai 18. joulukuuta 2014

Pikkujouluasu ja uudet rillit

Meillä oli koulutusohjelma pikkujoulut tuossa viime viikolla. Opiskelijaravintola Saikussa jouluruokaa, pikkujoululahjojen jakoa ja myöhemmin neukkarissa juomatarjoilua. Mitään hurjaa biletystä ei ollut tällä kertaa sillä juhlat olivat tiistaina ja seuraavana päivänä oli vielä luento. Hauskaa oli silti! :)

En pidä oikeastaan yhtään tästä asukuvasta mutta menkööt. Vihaan ottaa salaman kanssa kuvia, ainakin sen kameran valmiin salaman kanssa, sillä silloin kuvista tulee auttamatta hirveitä. Nyt oli kuitenkin niin pimeä ettei muu auttanut. Lisäksi mulla särki kuvanoton aikana jalat ihan pirusti ja sen kyllä huomaa ilmeestä. Korkkarit lähtikin kuvan jälkeen vaihtoon. Onko muilla lättäjalkaisilla ongelmia korkokenkien kanssa?

912141

Mekko - Vila Pop Up-store (Uusi!)
Kaulahuivi - Lindex
Sukkikset - Citymarket
Laukku - Vero Moda
Korkokengät - Vagabond

prillit2

Sain vihdoin ja viimein eilen uudet silmälasini ja tunnen nämä kyllä ihan omikseni! Tunsin jo sovitushetkellä ja enpä mä näitä silloin kauaa miettinytkään, vaikka olin vakaasti päättänyt sovitella laseja useana päivänä ja usean ihmisen kanssa. Lasit on Instrumentariumista ja merkiltään Tiffany&Co. Instrun sivuilta ne löytyy täältä KLIK! On myös suolaisimman hintaiset lasit mitä mulla on milloinkaan ollut 299e, mutta kyllä sen sitten laadussa huomaakin toivottavasti. Yhdet halppislasit mulla on ollut ja ne oli kyllä niin rimpulat, että revin pelihousuni niiden kanssa joka kerta. Ne onkin ainoat lasit, jotka mulla on kokonaan kadoksissa eli niin paljon niistä pidin..

prillit
Lasit 2008-2014.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti