perjantai 28. marraskuuta 2014

Tämän viikon lempiasu

Olen vähän tavoistani poiketen jämähtänyt jo neljättä päivää samaan asuun. Yleensä mulla on maksimi kaksi päivää sillä tykkään vaihtelusta. T'ässä asussa oli kuitenkin jotain mistä tykkään todella, ehkä se on kahden eri farkun yhdistäminen, tai tuo superihana huivi, jonka ostin Firenzestä tai ruskeat kengät ja laukku yhdistettynä asuun.

2811143

Farkkupaita - JC
Farkut - Vero Moda
Toppi - GT
Kaulahuivi - Firenzen ostos
Laukku - Firenzen ostos
Rannekorut - H&M
Saappaat - Skopunkten

2811142

Olen tänään jännännyt monen muun suomalaisen mukana miten käy tasa-arvoisen avioliittolain ja läpihän se meni! Ihan mahtavaa!! :) Henkilökohtaisesti laki ei minua kosketa, mutta silti sain kyyneleet silmiin ja lähestulkoon hypein ilosta, kun kuulin, että eduskunta äänesti lain puolesta. Nyt vain toivotaan, että lakialoite menee valiokunnan käsittelyssä läpi ja ollaan taas hieman tasa-arvoisempia. Huippua!

2811144

Ja ihan vahingossa ja suunnittelematta mun kaulahuivikin mätsäsi tänään päivän teemaan. Sateenkaarilipun värit toistuvat kivasti tuossa huivissa. :)

Muuten mulla on mennyt aika lähinnä luennoilla ja opiskellessa. Tänään näin yömyöhään ajattelin vielä kirjottaa muutaman raportin valmiiksi ennen kuin painun pehkuihin.

2811141




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti