lauantai 15. marraskuuta 2014

Home sweet home

Vähän asukuvaa Firenzen postauks(i)en joukkoon. Sillä niitä on tulossa vielä monta.
Oon nyt toista päivää suomessa taas reissun jälkeen ja tämä pimeys ja kylmyys iski muhun kyllä oikein kunnolla. Kaamosmasennus vaivaa edelleen, vaivasi jo ennen reissua, mutta enköhän mä siitä vitamiinien ja kirkasvalolampun kanssa selviä. Eipä ole haittaa kynttilöiden polttamisesta, glögistä ja joulumusiikista, jota intouduin jo äsken kuuntelemaan.

1511142

Paita - H&M
Neule - Vero Moda
Hame - Halpahalli
Sukkahousut - Lidl
Saappaat - Skopunkten
Kaulahuivi - Firenzen ostos (Uusi!)
Laukku - H&M

1511143

Olen tässä pari päivää ihan vain lepäillyt. Huomenna alan taas paahtaa kouluhommia, niitä kertyi ihan kivasti tuossa viikon aikana. Tänään jo tulostin yhden artikkelin, josta meidän on tarkoitus tehdä ryhmätyö. Sen toivon saavani aikaiseksi luettua jo tänään.

Tänään otin käyttöön muuten talvitakkinikin. Ei täällä ole edes pakkasta, mutta näköjään jo viikossa ehtii tottua vähän lämpimämpiin keleihin. Olen aivan jäässä! Nyt siis villasukat jalkaan, glögi lämpeämään ja joku hyvä leffa pyörimään.

1511141

Ihanaa olla taas kotona, vaikka onhan matkailukin mukavaa. Koti on kuitenkin aina koti! ♥

4 kommenttia:

  1. lovely! you're stunning! <3 x
    dyedinblood.com

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu ja kampaus!! Sulle sopii tuo maastonvihreä ja oon ihan ihastunut tohon sun uuteen kaulahuiviin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sanni! ♥ Siellä Firenzessä oli ihan superihania cashmerehuiveja! :)

      Poista