sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Takkiparka

Elossa! Vähän stressaantunut ja kiireinen, mutta elossa kuitenkin. Opiskelut ovat vieneet mennessään ja olen tuntenut ihan huonoa omaatuntoa siitä miten en ole ehtinyt postailla. Tahti on jo hieman rauhoittunut, kun suurin osa tenteistä on tältä periodilta ohi. Ekasta kurssista kätevästi arvosanaksi täydet viisi. Aina jännittää opiskelujen aloitus, mutta nyt saan vaan todeta, että kyllä mä osaan ja pärjään! :)

1910142

Mulla on nyt opetuksesta vapaa viikko, syyslomaksi jotkut kutsuvat. Lomailusta on silti turha haaveilla, tarkoitus olisi saada viikon sisällä valmiiksi kaksitoistasivuinen luentopäiväkirja. No mua ei haittaa kyllä yhtään, pidän opiskelusta. Varsinkin kun pääsen sen avulla alalle, joka on ollut jo kauan haaveena.

Joku on ehkä instan puolelta jo huomannutkin, että olen marraskuussa lähdössä Firenzeen. Mulle tuli mahdollisuus lähteä sinne ekskursiolle ja suorittaa yksi kurssi samalla. Pakkohan mahdollisuus on käyttää hyväksi, voin sanoa olevani niin täpinöissäni!

Mun ei pitänyt ostaa ennen Firenzeä mitään, mutta havahduin faktaan, että olen myynyt kaikki syystakkini ja nahkatakki käy vähän kylmäksi. Talvitakkia en nyt kuitenkaan viitsisi vielä ottaa käyttöön. Hain sitten H&M:ltä mahdollisimman halvan takin ja valinta osui tähän vihreään parkatakkiin. Hintaa oli vaivaiset 39,95e ja on vielä nättikin. Enkä enää jäädy!

1910141

Parkatakki - H&M (Uusi!)
Toppi - JC
Villapaita - Lindex Holly & Whyte (Uusi!)
Farkut - Cubus
Kaulahuivi - Vila
Laukku - Daniele Donati
Kengät - Skopunkten

1910143



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti