tiistai 19. elokuuta 2014

Mohawk

Mekkokelit on nyt lähestulkoon lusittu ja saa taas pukeutua farkkuihin ja tennareihin. Olen kyllä henkeen ja vereen mekkoihmisiä, mutta farkut + tennarit yhdistelmä tuntuu taas raikkaalta näin monen kuukauden tauon jälkeen. Tämän päiväinen asu on muuten yksi potentiaalinen asu ensimmäiselle päivälle yliopistossa. Mitä muut mieltä?

198142

Toppi - Second hand (Kappahl)
Bleiseri - Second hand (Zoey M)
Farkut - Vero Moda
Tennarit - Maahiset (Think! Shoes)
Laukku - Daniele Donati

198141

Päällä oli tänään uusin kirppislöytöni, Kappahlin kukkakuvioinen toppi. Tämä oli jotain plusmallistoa ja ainakin pari kokoa liian iso, mutta siksi sainkin tästä aivan täydellisen löllötopin! ♥ Hintaa tällä oli vain viisi euroa ja vaikuttaa käyttämättömältä.

Testailin tänään myös mihin tämä uusi, entistä lyhyempi hiusmalli oikein taipuukaan. Keesi ei nyt ainakaan ensiyrittämällä onnistunut niin hyvin kuin toivoin, mutta kyllä tälläkin kehtasi kulkea.

198143

Aloin nyt muuten luonnostelemaan yhteenvetoa Superdieetistä ja tarkoitus olisi ajastaa se viikonlopulle, kun en pääse koneen ääreen. Olen koko viikonlopun siis mökillä lillumassa paljussa ja viettämässä ystävien kanssa pientä kesänpäätöstä. :)

198144

Kenkiä en olekaan täällä vielä esitellyt, vaikka ostin nämä jo joskus helmi-maaliskuussa. Meillä kävi töissä Maahisten kenkäesittelijä ja menin katsomaan kenkiä ajatuksella, että en mä mitään tarvitse, mutta katsotaan nyt. Törmäsin sitten näihin superihaniin kenkiin ja pienen myyntipuheen jälkeen olin myyty. Kengät ovat merkkiä Think! Shoes, näitä on tuotu Suomeen vain kahdet kuvauksia varten, aitoa nahkaa, ihanan pehmoiset jalassa ja alkuperäinen hinta oli noin 180e ja itse sain nämä hintaan 109e.

Kalliit olivat, mutta ei kenkäesittelijä näitä mulle kyllä turhaan kehunut! Think! Shoes valmistaa siis terveyskenkiä, jotka eivät kuitenkaan näytä terveyskengiltä ja voin sanoa, että minunkin hankalille jaloilleni nämä sopivat. Olen joskus maininnutkin miten mulla on lättäjalat ja vasen nilkka vetää vinoon. Tästä syystä mulla särkee jalat todella usein ja on vaikea löytää kenkiä joissa jalat ei särje ollenkaan. No näissä ei särje! Lisäksi nämä ovat ihanan pehmoista nahkaa ja todella laadukkaan tuntuiset. Nappiostos! Tarvii kyseisen merkin kenkiä ostaa tulevaisuudessakin. :)

6 kommenttia:

  1. Kiva asu,tykkään ja miksikäs ei sopisi ekaan koulupäivään.
    Kengät on kyllä hienot itsellekkin kelpaisi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pitää vielä sovitella muutamia asuja mitä sinne kouluun sitten laittais. Mulla on vielä maanantaihin asti aikaa miettiä. :D

      Poista
  2. Tyylikkäänä! Ja noi kengät on todella kauniit! :) Onko leveä lestiset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Taitaa olla ihan normaalilevyinen lesti, en oo varma. Mut ei ne ainakaan isoilta tunnu omaan jalkaan ja mulla on lättäjalasta huolimatta suht kapoinen jalka kuitenkin. :)

      Poista
  3. Hei! Olen satunnaislukija ja tänään selasin blogiasi vähän pidemmälle. Täytyy sanoa, että tummat lyhyt tukka pukee sinua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tykkään kans, vaikka joskus vannoinkin, että ei näyn lyhyttä ikinä. :D

      Poista