maanantai 11. elokuuta 2014

Ihana, kamala teini-ikä.

Selailin eilen vanhoja kuvia etsiessäni Jojosta pentukuvia ja törmäsin samalla kasaan kuvia vuosilta 2004-2006 eli ajalta jolloin olin 14-16 vuotias. Nämä oli musta niin hauskoja niin jaanpa nämä nyt tännekin muidenkin naurettavaksi. :D

ohsosexy

Syksy 2004 jolloin olin ehkä nippanappa 14-vuotias. Ja mikä noita mun hiuksia vaivaa?? :D Jojo sentään on söpö.
Tuo paita oli mulla aina päällä vuonna -04. Lisäksi farkut oli tuohon aikaan niin matalia, että sain olla jatkuvasti kiskomassa paitaa alas. Siksipä tuon hupparin alaosan resori oli aivan laineilla. Tyylikästä. :D

052

Tämä taitaa olla jo vuodelta 2005. Muistan edelleen ton paidan, oli mun lemppari.

062

Peruskoulu ohi ja vuosi on 2006. Hameen olin muuten tehnyt itse kässätunnilla ja muistan miten mun ystävän Katrin kanssa kauhisteltiin kuinka korkeat nuo mun kiilakorot olikaan. Ihan järkyttävän korkeat meidän mielestä silloin! Kengät ostin silloin luokkaretkeltä Helsingistä ja olivat sit tietty niin huippumuotia meidän mielestä, koska olihan ne stadista! Niin ja kengät oli ihan siis Seppälästä.. :D

064

Kesälomaa vieteltiin sit mökillä tanssahdellen ilmeisesti. :D Tässä vaiheessa varmaan tiesin jo meneväni seuraavana syksynä opiskelemaan ravintolakokiksi. Nyt seitsemän vuoden jälkeen olenkin vaihtamassa alaa.

067

Naapurin koiraa rapsuttelemassa myös kesällä 2006. Tykkäsin ihan hulluna tuosta topista ja liivistä, olin niin överityylikäs mielestäni!

063

Ja viimeisenä ihan vaan perinteinen teinipose. Ei silloin tiedetty vielä mistään duckfaceista, selfieistä ja belfieistä. :D


Loppuun vielä muutama lempibiisi niiltä ajoilta. Kuinka paljon mä näitä huudatinkaan silloin! :)









8 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Eilen just ajattelin miltä näytit, kun päätä ei näkynyt siinä kuvassa Jojosta. Joskus on mukavaa muistella menneitä ja hymyillä itselleen vanhoja kuvia katsellessa. Kiitos kuvien jakamisesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Haha joo muistan ite sillon teininä harmistuneeni siitä miten mun kasvoja ei näkynyt siinä kuvassa ja kirosin mielessäni äidin kuvaustaidot. :D Pienestä sitä sen ikäisenä hermostuukin. ;)
      Näitä oli kyllä kiva katsella. Pitää joskus käydä noita levyjä läpi vähän lisääkin, jos kuvia olis tallessa vielä enemmän.

      Poista
  2. Heippa ! Vierailulla blogissasi :)

    VastaaPoista
  3. Awww teinimarika <3 Hassua miten näytät noissa toisaalta ihan Marikalta, mutta toisaalta ihan vieraalta kun on niin erilaiset hiukset ja kuitenkin vähän erilaiset kasvonpiirteet nykyään :b Hauskoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vähän oon vissiin noista ajoista muuttunut. :D Eikä ollu lasejakaan vielä silloin! Sain ne vasta, kun olin 18. :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Haha pakko kallistua samaan, et ihania! :D Sillon 16-vuotiaan silmään näytin noissa aika kamalalta, mut nyt vähän vanhemman silmillä näytin jopa ihan hyvältä. :D

      Poista