maanantai 4. elokuuta 2014

First world problems

Enpä olis arvannut, että ennen opiskeluiden alkua on näin paljon hommaa. Taisin sitä edellisessä postauksessa valitellakin miten paljon tehtävää ja muistettavaa on ennen kuin musta tulee virallisesti yliopisto-opiskelija. Viimeksi maksoin ylioppilaskunnan maksun ja nyt odottelen taas kirjettä, että minut on merkitty opintorekisteriin. Sitten saankin tehdä Moodle-tunnukset, tilata opiskelijakortin jne.

48143

Muuta en sitten oikein ole nyt tehnytkään kuin hoitanut koulun alkuun liittyviä asioita. Olen ollut ihan reporanka tästä helteestä, urheilutkin jääneet vähälle tämän vuoksi. Tänään raahasin itseni kyllä Zumbaan, mutta sielläkin meinasi loppua puhti kesken. Huomenna olisi suunta salille, saa nähdä miten tytön käy!

48142

Mekko on muuten uusi ja löysin sen Cittarin alerekistä hintaan 8e. Oli vähän heräteostos enkä oikeastaan ollut varma pidinkö siitä, mutta joku siinä vain veti puoleensa. Ja onneksi ostin sillä pidän tästä aina vaan enemmän ja enemmän! Olen aivan rakastunut noihin väreihin ja kuvioon.

Mulla näyttää muutenkin eksyneen tähän asuun markettikamaa, kengät on ostettu Halpahallista. Kiva huomata, että niistäkin löytää nykyisin kivaakin päällepantavaa. :)

48141

Mekko - Citymarket
Ballerinat - Halpahalli
Kaulakoru - Irlantilaiset kelttikorut

48144

Kaulakorun ostin itselleni palkkioksi opiskelupaikasta. Löytyi kuninkuusraveista Irlantilaisten kelttikorujen kojusta. Olen tätä jo hyvän tovin himoinnut kelttikorujen nettisivuilta ja liikkeen kojuista keskiaikamarkkinoilla ja jazzeilla. Jostain syystä olen sen kuitenkin aina jättänyt ostamatta, en tiedä miksi. Kai mun oli tarkoitus ostaa tämä itselleni opiskelupaikan kunniaksi. :)

Koru on muuten keskiaikainen ritariristi nimeltään eli ihan just perfect tulevalle museotantalle. ;)

opiskelijakorttiii

Sitten otsikon aiheeseen! Mulla on taas ongelmat sitä luokkaa, että huhhuh. :D Kumpi kuva opiskelijakorttiin?




4 kommenttia:

  1. Kakkos kuva on jotenki miellyttävämpi. Oot paljon lempeemmän ja kivemman olosen näkönen. En kyllä tiiä miksi, mutta kuitenkin.

    Ja tuo mekko.. IHana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korttiin valikoitui nyt sit kuitenkin ykkönen. Miellytti omaa silmää eniten. :D

      Ja kiitos! :)

      Poista
  2. Mä taas tykkään 1.kuvasta,ein tiedä miksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ykköskuva oli mun lemppari kans, en näytä niin lerppuluomelta kuin kakkosessa. :D

      Poista