perjantai 1. elokuuta 2014

Elokuu

Voi että turhauttaa ihan itseänikin kuinka monta postausta mulla on rästissä tällä hetkellä ja ihan vain voin syyttää omaa laiskuuttani. Kolme reissupostausta ja useampi dieettipostaus. Jotenkin en vain ole saanut aikaiseksi. Reissupostaukset voisinkin yrittää vääntää viikon sisään valmiiksi ja dieettipostauksista taidan tehdä vain enää yhden pidemmän postauksen dieetin päätyttyä.

Muuten mulla on kulunut aika järjestellessä koulun aloitusta. Ihmeen paljon hommaa ennen kuin opinnot alkavat ja olen melkein pelko persiissä, että muistanko varmasti kaiken. Tarvikkeita kävin eilen hamstraamassa Suomalaisesta ja uuden laukunkin jouduin ostamaan. Kummasti mulla on tässä viiden vuoden aikana, kun olen yliopistoon hakenut laukut pienentyneet ja kaikki opiskelutarvikkeet kadonneet.

18141

Käytiin tänään Sannin kanssa Kallossa kuvailemassa, kun mulla oli auto pitkästä aikaa käytössä. Oli ihana nähdä, viimeksi nähtiin kuukausi sitten markkinareissulla. Seuraavaks nähdäänkin jo ensi viikon loppupuolella ja käväistään museolla. Sanni himoitsee museon avaimenperiä ja minä siellä myytäviä kangaspussukoita joista haluan ostaa yhden penaaliksi. Tosin jos mulla riittäis rahaa niin tyhjentäisin varmaan koko museokaupan. :D

18142

Mekko - Indiska (Uusi!)
Kaulakoru - Indiska (Uusi!)
Sandaalit - Anttila (Uudet!)
Rannekoru - Second hand

18143

Kuvissa näkyykin aika pitkälti mun Helsingin ostokseni. Olen himoinnut kokokeltaista mekkoa jo hyvän tovin ja Indiskasta sellaisen sitten löysin, kaulakoru oli pakko hankkia, kun mätsäs mekkoon niin loistavasti ja kengät ostin, koska jalat oli ihan rakoilla. Loistava syy ostaa kengät. :D



2 kommenttia:

  1. Vähänkö tuli söpöjä kuvia, näytät jotenki pinup tyyliseltä noissa, etenki ekassa! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! :D Ja kiitos taas ku kuvasit!! :)

      Poista