sunnuntai 10. elokuuta 2014

Boredom

Vähän jo tympii ja ärsyttää tämä hetken (kuukauden) työttömyys ennen opintojen alkua. Moni käski ottaa tämän lomana, mutta mulla on vaikeuksia kun ei ole mitään tehtävää. Voisin mä salilla ravata päivittäin, mutta nämä helteet kieltämättä haittaa treenaamistakin. No vielä jos kaksi viikkoa sinnittelen niin sitten mun opinnot alkaa orientaatioviikolla!

108144

Mekko - Indiska
Kaulakoru - Indiska
Rannekorut - H&M
Kaulahuivi - Indiska
Kiilakorot - Skopunkten
Laukku - Daniele Donati

108145

Aikaa olen nyt tappanut lähinnä katselemalla leffoja, lukemalla kirjoja, viettämällä aikaa meidän koirien kanssa (näen niitä yleensä ihan liian harvoin) ja näin mä Sanniakin tuossa perjantaina. Nyt tällä hetkellä odotan mökkireissua kaveriporukalla nyt elokuussa. Suunnataan taas samalla porukalla kuin viime vuonna, mutta tällä kertaa ollaan varattu isompi mökki. Se yliopiston orientaatioviikkokin jo vähän jänskättää. Mä oon ihan oikeesti tän vuoden fuksi, vau! :D

108142

Miten voikin intoilla niin pienistä asioista? No mun pääsy yliopistoon on mulle ihan valtavan iso juttu, mutta huomaan myös intoilevani ihan hulluna siihen liittyvistä pienemmistä asioista. Siitä miten saan hankkia opiskelijahaalarin ja kulkea se päällä kaupungilla mm. tulevina vappuina, siitä miten saan kutsua itseäni fuksiksi, siitä miten mun opiskelijakortti on jo painossa ja lähiviikkoina saan marssia yliopistokeskuksen opiskelijajärjestön toimistoon hakemaan sen! Pieniä, mutta niin mahtavia asioita. :)

108146

Alla on muuten uusin ostokseni. Aleksi13:sta lähti mukaan heräteostoksena ja loppuunmyynnin vuoksi hintaa tälle jäi vaivaiset 7e. Voisin myös väittää tän olevan enemmän mun tyylinen kuin edellisen lompakkoni. Oli samasta paikasta ostettu ja melkein samanlainen kuin tämä, mutta vain beige. Mä en taida olla ihan niin väritön. ;)

108147




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti