keskiviikko 20. elokuuta 2014

Ajatuksia sinkkuudesta

Tämä suuri muutos (opiskelupaikka) mun elämässä sai mut miettimään mun olemista ja elämistä enemmänkin. Sitä miten olen lähivuosina muuttunut ja kasvanut henkisesti, sitä mihin vuosi sitten eletyt vastoinkäymiset ovat vieneet mua ihmisenä ja sitä miten asiat joiden kuvittelin olevan faktoja omalla kohdallani ovatkin muuttuneet.

single1
Kuva täältä.

Olen aina ollut enemmän parisuhdeihmisiä, mutta viimeisen vuoden aikana joku on muuttunut ja nyt olen huomannut asian entistä selkeämmin. Tai ehkä olen oppinut löytämään ne hyvät puolet tästäkin asiasta. Musta on ihana olla sinkku ja elää elämääni vain itselleni. Tottakai perhe ja ystävät ovat mulle tärkeitä ja rakkaita enkä ketään laiminlyö, mutta tajuatte varmaan pointin. On ihana tehdä sitä mitä huvittaa, kulkea miten tahtoo ja yksinvaltiuus kaukosäätimeen on aika jees. :D

On mahtavaa huomata pärjäävänsä vallan mainiosti yksinkin ja sen ettei onnellisuus ole kiinni kenestäkään miehestä. Itse on kuitenkin se suurin syy viihtyykö omissa kengissään ja kuinka mielekkääksi elämänsä kokee. Mä olen täyttänyt elämäni ihanilla ystävillä ja perheellä, kahdella hassulla koiralla, unelmien opiskelupaikalla jonka sisäänpääsyyn tein kovasti töitä ja mulle rakkailla harrastuksilla. Olen minäkin kokenut rankkoja aikoja, en sitä kiellä, mutta kovalla tahdolla ja työllä olen selvinnyt niistäkin.

single2
Kuva täältä.

Parisuhde tuntuu olevan monelle itseisarvo ja sinkku on auttamattomasti luuseri eikä kelpaa kenellekään. Ei se nyt ihan näinkään mene ja viimeisen reilun vuosikymmenen (Sex and the city-sukupolvi ainakin tietää tämän!) aikana sinkkuudesta onkin tullut jopa arvostettua. Ihan hyvä, mutta  ehkä parempi olisi jos ei nostettaisi kumpaakaan toista paremmaksi vaan eletään siten miten itsestä tuntuu parhaalta. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, kunhan ei vaan satuteta muita. :)

single3
Kuva täältä.

En poissulje sitäkään, jos se mun unelmien prinssi (:DD) nyt ilmestyisi elämääni, että voisin alkaa suhteeseen. Se oikea henkilö löytyy kun löytyy enkä jaksa ottaa stressiä asiasta. Nautin mun elämästä ja on vapauttavaa huomata miten sinkkunakin on ihana elää! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti