torstai 24. heinäkuuta 2014

Tuleva museotantta

Nyt kävi niin, että MÄ PÄÄSIN OPISKELEMAAN!

Untitled

Vuosien yrittäminen vihdoin ohi, pääsee opiskelemaan alaa, joka on ollu haave ihan pikkumuksusta asti. Ja ah sitä autuutta, kun ei tarvi enää murehtia löytyykö töitä ja jos ei niin mitä se työkkäri tällä kertaa keksii. Ei enää hakupaniikkia keväisin ja kesäisin, nyt pääsen vihdoin oikein imemään uutta tietoa itseeni! :)

Olen nyt eilisestä asti pyörinyt jossain pilvilinnoissa, niin onnellinen tästä olen. Vähän pehmitti sitäkin, että tänään mulla loppui työsopimus. Harmittaa silti ihan vietävästi, että ne työt loppuivat, mutta nyt kun saan alan koulutuksen niin toivottavasti tulen samaan paikkaan vielä joskus eksymään.

Untitled



Vuosia olen jo miettinyt, että mitenhän sitten reagoin kun opiskelupaikasta kuulen. No itkin äidille onnesta puhelimessa kesken työpäivän. Suurin osa työkavereista oli onneksi lomalla niin en saanut outoja katseita, tuskin silti siinä tilassa olisin välittänytkään ja tuskin niitä outoja katseita olis oikeesti tullutkaan. :D Tää on ihan huippua!



10 kommenttia: