tiistai 22. heinäkuuta 2014

Jazzkadulla

Pitkästä aikaa jotain muuta kuin dieettipostausta. Siitäkin kyllä postailen taas pian sillä taas on yksi viikko takana ja tankkauspäiväkin ohi. Nyt kuitenkin pieni jazzpostaus. Tänä vuonna en käynyt ollenkaan konsertissa, kadulla vaan. Ihanaa, kun oli muutenkin tosi rauhallinen viikko. Oon yleensä jazzien aikaan tehnyt ihan pirusti töitä ja ollut sitten ihan loppu sen viikon jälkeen. Töissä mä olin nytkin, mutta on se eri asia istua toimistossa toimistotyöajalla kuin tehdä kymmenen päivää putkeen 12-14 tuntia töitä.

207145

Kadulla kävin siis pyörähtämässä vielä sunnuntaina. Mulla oli tankkauspäivä niin sain sitten samalla nauttia jazzherkuistakin. Mulla on ollut jo ties kuinka monta vuotta perinne käydä kadulla syömässä neulamuikut ja onneksi nyt dieetin aikaan tankkauspäivä osui just sopivaan saumaan!

207146

Mitään muuta en sitten ostanutkaan. Muutamat korut mua houkutteli, mutta en sitten raaskinut. Useampi reissu tulossa vielä tämän kesän puolella niin säästelen niihin mieluummin. Lauantaina olisi edessä superdieettiläisten tapaaminen tampereella, maanantaina lähden Helsinkiin ja kuun vaihteessa mahdollisesti Turkuun äidin kanssa.

207147

Nyt on ollut sillä tavalla vähän kenkku tilanne, kun postattavaa mulla olisi vaikka kuinka, mutta olen ollut niin kuolemanväsynyt etten ole yksinkertaisesti jaksanut. Tänään tuli uusin Oriflamen tilauskin ja haluaisinkin näin edustajan näkökulmasta kirjoittaa Oriflamesta ja omista lempituotteista.

207148

Väsymyksen lisäksi tää jatkuva paniikki ei erityisemmin auta tätä blogin kirjoittamista tällä hetkellä. Olen tällä hetkellä ensimmäisenä sijalla yliopistoon ja tästä sitten ihan kamala stressi. Pelottaa miten käy... No jo riittää nurina, pitäis vaan unohtaa stressi ja nauttia kesästä vielä kun on mahdollista.

207149



207144



207142

Mekko - Holly & Whyte By Lindex
Kengät - H&M
Laukku - H&M

207141

Ja tän hetken lempparizumbaa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti