sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Yellow

Olen viimeiset kolme päivää ollut jumittunut uuteen Vero Modan raitamaximekkooni ja H&M:n farkkuliiviin, joten tänään oli jo pakko vetää jotain muuta päälle. Valitsin päälleni yhden viime kesän lempimekoistani joka tosin taitaa olla tämänkin kesän yksi lemppareista. Tämä mekko jos joku on mun näköiseni!

86144

Mekko - Lindex
Ballerinat - Halpahalli
Rannekorut - Second hand

86143

Enpä ole mitään erityistä tänään edes tehnyt, sunnuntait tuppaa olemaan tällaisia löffäilypäiviä. Palautin auton porukoille, kaupan kautta kotiin ja nyt pitäis alkaa pestä pyykkiä ja vääntämään huomisia työeväitä. Ja oon ressannut miten yhtäkkiä vaikka olen kuorinut ja puunannut ja vaikka mitä, itseruskettava ei enää levity tasaisesti. Vissiin ihan yleistä, jos väriä käyttää pidemmän aikaa putkeen, mutta nyt taidan pitää perjantaihin asti purkkirusketusvapaata aikaa. Saanpahan vanhat värit kulumaan pois ja levitettyä taas tasaisesti puhtaalle iholle. Haluan näyttää sunnuntaina hyvältä ihan sitä ajatellen, jos joudun kuviin. Meillä on suvussa isot pileet edessä viikon päästä sunnuntaina, mun mummu täyttää 90-vuotta! :)

86142



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti