torstai 5. kesäkuuta 2014

Ohoy sailor!

Kuinka paljon edellisestä bannerista pidinkin koin, että oli jo aika vaihtaa seuraavaan. Kesä herätti taas rakkauden keltaiseen väriin, tummiin abstrakteihin kuvioihin ja raitaan. Uutena lisäyksenä näihin kesäisiin pakkomielteisiin tyylin suhteen tuli kulutettu farkku ja oranssit huulet. Näistä syntyi Kirjurinluodon Arenan karua asfalttikenttää vasten hienoja kuvia vaikka itse sanonkin. Kuvailemassa kanssani oli Sanni.

56141

Maximekko - Vero Moda (Uusi!)
Farkkuliivi - H&M (Uusi!)
Ballerinat - H&M (Uudet!)
Rannekorut - Second Hand
Kaulakoru ja sormukset - Irlantilaiset kelttikorut

56144

Kokovartalokuvat tein tahallaan hieman ylivalottuneiksi, minusta jotenkin sopi tähän hyvin ja lisäksi lisäsin varjostuksia ja värikylläisyyttä. Muuten en yleensä kuviani muokkailekaan, haluan saada sen hyvän kuvan napsaistua itse, en tehtyä kuvanmuokkausohjelmalla.

56143

Kyllästyin muuten siihen iänikuiseen kalvakkuuteenikin ja turvauduin purkkirusketukseen. Tosin vain Doven Summer glowlla, jossa itseruskettava aine on sekaisin kosteusvoiteen kanssa ja ruskettaakin vain kevyesti ja vähitellen. Sopii minulle ja tatuoinnitkin näyttävät edelleen hyviltä keinotekoisesta rusketuksesta huolimatta.

56145

Mulle meinas käydä tänään köpelösti ja havahduin tänään tunti ennen töiden alkua, että olin nukkunut pommiin. Olin herätyskellonkin sammuttanut unissani ja nostanut yöpöydältä viereeni sängylle. Ei mitään muistikuvaa asiasta.. No kiireellä painuin suihkuun ja meikkaamaan ja loppujen lopuksi olin töissä ihan ajoissa, kymmenen minuuttia ennen työvuoron alkua.

56142

Muutenkin tuntunut olevan tämä nukkuminen melko levotonta. Yks ilta mulla oli unihalvaus ja jos en saa unta vain kieriskelen ja pyöriskelen sängyssä pitkälle aamuun. Ilmeisesti jotain yliopistohauista johtuvaa stressiä? Siitä asti, kun olen motivaatiotehtävän palauttanut ja heinäkuu ja tulokset lähestyvät on mulle vähän väliä iskenyt melkoinen paniikki. Motivaatiotehtävää tulostaessakin mulla hakkas sydän ihan hulluna ja saa nähdä kuinka paniikissa sitten heinäkuussa olen. :D

56146

Mutta mitäs tykkäätte blogin uudesta ulkoasusta? :)

56147

kesajalat
Toinen kalpea ja kalvakka, toisella purkkirusketus ja jalat rakoilla. :D


Loppuun vielä viime kesän hitti, joka on hyvä edelleen! :)

1 kommentti:

  1. beautiful!

    Would you like to follow each other on GFC and lookbook?
    follow me and follow you back =)

    http://takealookatmyclosetbysamantha.blogspot.mx/

    VastaaPoista