lauantai 7. kesäkuuta 2014

Kierrätyslaukut

Tykkään kauheasti kaikista eri kierrätystuotteista, vaikka niitä on kertynyt minulle harmittavan vähän. Minua kiehtoo tuotteiden taustalla oleva tarina, se mistä materiaali on alunperin tullut ja nykyisin kierrätysmateriaalista saa vaikka mitä hienoa ja monet voi jo laskea design tuotteiksi.

76141

Mulla on itselläkin edessä pieni DIY-projekti liittyen kierrätettyyn tavaraan. Ylläolevan kuvan alareunassa pieni sneak peak ja valmis postaus on tulossa kuukauden sisällä, riippuu siitä, koska pääsen taas muiden ompelukoneille kuokkimaan. :D

Tämän postauksen aiheena on tosin jo minulla olevat laukut. Niitä on vasta kaksi ja toisen olen ohimennen täällä jo esitellyt, mutta kuitenkin.

76142

Tämä harmaa tölkkien nipsuista tehty laukku on saatu vasta hiljattain. Tämän lahjoitti minulle toinen mummuistani, joka on koko ikänsä tehnyt käsitöitä. Nyt hän on jo parin vuoden ajan tehnyt erilaisia laukkuja, koruja tms. tölkkien klipsuista. Itsekin olen niitä jo hyvän tovin kuolannut, mutta en ole kehdannut kinuta sellaista itselleni. Vihdoinkin mummu kysyi asiaa itse ja kun innolla laukkua itselleni valikoin sain vastaukseksi innokkaan kiljaisun "Te tykkäätte näistä!" :D. Hassu oli vaan luullut, että ei me näistä pidetä, mutta näähän on hienoja ja vielä mummun tekemiä! :)

76143

Jotain terassireissua odotellessa, että saisin tän otettua vielä käyttöön asti. ;)

76144

Tämä keltainen superihana laukku on ostettu viime kesänä Pori Jazzeilta ja on GOODJOBin suunnittelema ja valmistama. GOODJOB on Thaimaalainen laukkuja valmistava yritys ja laukkujen materiaalina on kansioiden tuotannosta ylijäävä materiaali.

76145

Näitä himoitsisin lisääkin, tai ainakin niitä eri mallisia laukkuja. GOODJOBin laukkuja saa siis nykyään tilattua ihan suomalaisista verkkokaupoistakin. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti