sunnuntai 25. toukokuuta 2014

OOTD ja tynkähaaste

Sain jo tovi sitten haasteen KataMarialta kertoa 11 asiaa itsestäni ja vastata 11 kysymykseen. Olen tämän haasteen tehnyt ennenkin, luettavissa täältä KLIK! Siksi teenkin haasteen nyt vähän tynkänä ja vastaan vain KataMarian kysymyksiin. :)

255141

Mekko - Indiska
Kaulahuivi - Indiska
Kaulakoru - Indiska
Kiilakorkoavokkaat - Skopunkten
Laukku - Daniele Donati

255143

1. Millaisella autolla ajat ja millä haluaisit ajaa?
Ajan silloin tällöin, yleensä viikonloppuisin jommalla kummalla mun vanhempien autoista. Ford Focuksella tai Fiestalla. En omista siis omaa autoa, mutta jos omistaisin, haluaisin tylsästi Focuksen uusimman mallin. Focuksilla on niin hyvä ajaa! :)

2. Mistä tavarasta et koskaan voisi luopua?
Hmm.. Tää on vaikea. Voisin vastata, että iPhone tai mun MacBook, mutta en haluu olla mikään tekniikan orja. :D Sanon siis mun kirjat! Rakastan kirjoja, sitä tuoksua, sitä miten siihen tekstiin oikein uppoaa eikä ympäröivästä maailmasta huomaa mitään samalla kun lukee. :)

3. Paras lukemasi kirja?
Mulla ei ole mitään ehdotonta lempparia, olen lukenut elämäni aikana niin pirusti kirjoja ja joukkoon on mahtunut ihan hirveästi kaikkia ihan loistavia. Lemppareimpia kaikista ovat silti olleet Kaari Utrion kirjat ja Margit Sandemon Noitamestari-sarja!

4. Elämäsi tärkein tapahtuma on?
Mulla ei varsinaisesti ole mitään tiettyä päivää, joka on mulle tärkeä. Ehkä mulle ei sitten ole tapahtunut vielä mitään niin järisyttävää. :D Yritän nauttia joka hetkestä, mutta jos joku tapahtuma pitää erikseen valita niin sillon olin erittäin onnellinen, kun kuulin, että pääsen nykyiseen työpaikkaani töihin.

5. Jos saisit olla päivän joku muu kuin olet, mikä olisit ja miksi?
Marie Antoinette. :D Haluaisin kokea sen yltäkylläisen elämän, ne upeat puvut ja mahtipontiset kampaukset 1700-luvun Ranskan hovissa ja tietää millainen Marie Antoinette todellisuudessa oli.

255142


6. Ärsyttävin asia on?
Mä en ärsyynny kovin helposti, mutta yks asia mua kyllä ärsyttää ylitse muiden. Vihaan sitä miten jotkut tuntuu kuvittelevan, että on ihan ok arvostella toisen kroppaa ja elämää, vertailla omaansa ja kommentoida näitä asioita ihan pyytämättä. Samaten ärsyttää mustavalkoinen tapa katsoa asioita, päsmäröinti siitä miten kuuluis elää jne. Todellisuudessahan asia on niin, että se miten elää elämäänsä, millaisessa vartalossa elää ja niin pois päin on vain kyseisen ihmisen asia ja muilla ei ole siihen mitään sanomista. Ja tapoja elää elämänsä ja tehdä ratkaisunsa on yhtä monta, kuin on maailmassa ihmisiäkin. Kunhan ei vain loukkaa muita niin ok.

7. Saisit lisätä tai ottaa yhden Suomen lain pois mikä se olisi ja miksi?
Antaisin kaikille mahdollisuuden mennä naimisiin ja saada lapsia, oli seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Mielestäni se ketä rakastaa ei ole mikään peruste sille saako mennä naimisiin tai saada lapsia.

8. Olet riippuvainen?
Puhelimesta, unfortunately. :D

9. Päivän kohokohta on?
Työt ja Zumba tietenkin! :D

10. Voitat lotossa 10 miljoonaa, mitä tekisit ensin?
Buukkaisin varmaan lennot Katrin luo! :)

11. Kulta, hopea vai pronssi?
Jos on esim, koruista kyse niin hopea, jos siitä voittaako Suomi jääkiekon mm-kisoissa niin kulta. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti