lauantai 5. huhtikuuta 2014

Nahkatakkikelit

Jotenkin kuvittelin selviäväni kellojen siirrosta kesäaikaan kivuttomasti, mutta en sitten kuitenkaan. Olen koko viikon ollut kuin nukkuneen rukous, eilen menin petiin jo kymmenen aikaan ja nukuin yhtä kyytiä kuusitoista tuntia! No ehkä tämä tästä ja saan näiden keväisten kelien myötä myös lisää energiaa.

Olen silti tänään jo ehtinyt pestä ikkunatkin, vaikka tuli nukuttua myöhään. Testailtiin äidin uutta Kärcheriä, joku hieno ikkunanpesuvempele ja kyllä nyt on puhtaat ikkunat! Vielä mun silti pitäis jatkaa tätä puunaamista tänään. Jonkin sortin kevätsiivous mulla menossa, tekisi mieli järjestää joka ikinen kaappi ja jynssätä joka nurkka puhtaaksi.


Paita ja toppi - GT
Legginssit - Vila
Kaulahuivi - Vila
Pitsirannekkeet - Satakunnan Museon museokauppa
Rannekello - Bijoux
Tennarit - Halpahalli
Nahkatakki - Vila

Ihanat pitsirannekkeet Satakunnan Museon museokaupasta! ♥

Sain tänään jo vetää nahkarotsin päälle, ensimmäistä kertaa tänä vuonna! Tuo Vilan nahkatakki on ihana, tosin alkaa olla jo kärsinyt ja muotonsa menettänyt, koska viisi vuotta olen tuota jo ahkerasti käyttänyt. Ehkä pitäisi harkita jo uutta. Tennarit ostin Halpahallista, kun en parempiakaan tähän hätään löytänyt. On nuo ihan kivat, mutta mielellään olisin ottanut jotain muuta väriä kuin mustaa. Pitää siis metsästää vielä jotkut paremmat, oikeen Converset olis ihanat.


Viikon päästä ollaankin sitten jo Sundsvallissa. Blogia en siellä varmaan ehdi päivittelemään, mutta instan puolelle tulee varmaan jotain! Riippuu miten hyvin löydän sieltä ilmaisia Wi Fi-yhteyksiä. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti