sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Kevät!

Ihan mahtavaa, kun on jo näin keväistä, aurinkoista ja lämmintä! Nautin näistä keleistä ja lähestyvästä kesästä ihan täysillä. Olen tämän ansiosta saanut uutta intoa pukeutumiseenkin, pidän kevät- ja kesäpukeutumisesta kaikkein eniten. Käytän värejä muutenkin paljon, mutta keväällä ja kesällä ne näyttävät entistä nätemmiltä päällä ja mullakin värienkäyttö lisääntyy entisestään. Lisäksi vaihdan nämä murretut ja suht tummat värit kirkkaampiin sävyihin. Ja ihanaa kun saa pukeutua taas useammin mekkoihin eikä ole vaaraa jäätymisestä. Eniten odotan sitä hetkeä, kun saan kiskoa päälleni mekon ja ballerinat, napata laukun kainaloon ja lähteä ulos! :D

274141

Paita - GT
Toppi - GT
Legginssit - Vila
Kukkahuivi - Pieces
Rannekorut - H&M
Sormukset - Irlantilaiset kelttikorut
Tennarit - Halpahalli

274144

Mulla on ollut pientä kenkäkriisiä tässä kesän kynnyksellä. Tykkään käyttää kesäisin matalia kiilakorkoavokkaita, mutta ikävä kyllä mulla hajosi edelliset ja toiset myin kirpparilla. Aiheuttivat mulle aina vain rakkoja, vaikka olivat jo vuosia mulla olleet. Sundsvallissa ravasin jo kaikki kenkäkaupat, Porissa olen myös kiertänyt jokaisen mahdollisen liikkeen ja selannut netinkin läpi, mutta missään ei mitään. No eilen sitten eksyin Skopunktenin sivuille, jossa olin jostain syystä unohtanut käydä. Siellä oli taas tämä sama mahtava tarjous, kuin vuodenvaihteessakin, kolme kahden hinnalla. Eli nyt on kolmet kiilakorkoavokkaat tulossa postissa! Ongelma ratkaistu, ehkä jopa vähän liioitellen. :D

274142

Olen taas innostunut käymään salilla. Treenaan kyllä muutenkin paljon, mutta olen käynyt lähinnä Zumbassa, pumpissa ja silloin tällöin lenkillä. Nyt pyrin käymään salilla viikoittain ja ei ole kyllä tehnyt edes tiukkaa! Ihan parasta treeniä Zumban lisäksi ja selkäkin pysyy noiden ansiosta kunnossa. :)

274143



3 kommenttia:

  1. Todellakin ihanaa kun kesä tulee ja ihmiset alkaa pukeutumaan värikkäämmin. :)
    En tiedä kuinka innokas olet osallistumaan haasteeseen, mutta haastoin sut tälläiseen ; http://katamariantekemiset.blogspot.fi/2014/04/11-asiaa-minusta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta! :) Oon ton joskus jo tehnytkin, mutta sun kysymykset oli niin kivoja et voisin niihin ainakin vastata! Siitä en tiiä onnistunko keksimään lisää faktoja itsestäni. :D

      Poista