lauantai 8. maaliskuuta 2014

Porin vanhalla hautausmaalla

Havahduin tuossa torstai-iltana faktaan, että kameraseuran kokous ja kuvakisa lähestyvät uhkaavasti eikä minulla ole yhtäkään hyvää kuvaa sinne vietäväksi. Tämä mun perfektionismikään ei erityisesti auttanut asiaa. Kaikki ennen ihan kivoilta näyttäneet kuvat olivat lähinnä sontaa minun mielestäni nyt. Kaappasin siis Sannin mukaan kuvaamaan vanhalle hautausmaalle. Itseasiassa minun piti käydä siellä jo eilen, mutta vettä tuli kuin aisaa ja minä olen tunnetusti tehty sokerista. Ei toivoakaan, että olisin sinne silloin mennyt.



Onnistuinkin saamaan hyvän kuvan kuvakisaa varten ja samalla kuvailtiin ihan blogejakin ajatellen. Kuvakisakuvaa en vielä julkaise, koska kisaa ei ole vielä pidetty ja kuvat arvostellaan nimettöminä.

Saatiin kyllä upeita kuvia aikaiseksi vaikka itse sanonkin! Aurinko paistoi kauniisti ja taustana hieman dramaattinen vanha hautausmaa. Minä kiskoin päälleni jo kevättakinkin, vaikkei aurinko vielä paljoa lämmittänytkään. Olinkin aivan umpijäässä ja Sanni tuskaili miten ei pysty kohmeisilla sormillaan käyttämään puhelinta. :D


Takki - Vila
Paita - Zara
Hame - Halpahalli
Sukkikset - Halpahalli
Vyö - Gina Tricot
Kaulahuivi - H&M
Kengät - Skopunkten


Näistä kuvista sain nyt vihdoin uuden bannerinkin blogiin. Edellinen oli ihana, mutta turhan vanha jo. Ärsyttää vaan aivan älyttömästi miten blogger kusee tuon bannerin laadun, ihan on tarkka kyllä koneella, mutta ei enää täällä!






Loppuun vielä pieni kevennys, ei ne kuvat aina onnistu. Ainakaan mulla ja Sannilla. :D


4 kommenttia:

  1. Nyt tuili kyllä niin nappeja kuvia ja näytät tosi hyvältä! :D täytyy mennnä taas pian kuvailemaan jonnekin 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli kyl kivoja kuvia, itekki tykkään! :D Kannatti raahata sut mukaan vaiks meinasin vaan kuvailla sitä kameraseuraa varten ekaks. ;)

      Poista
  2. Ihania kuvia! Paras kuva ehdottomasti tuo mikä on myös bannerinakin :)

    http://veerannolife.blogspot.fi/

    VastaaPoista