sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Kuule, kun mä en voi sulle nyt tässä viikonlopuks muuttua.

Se siitä viikonlopusta sitten. Mihin ihmeeseen nämä viikot oikein kuluvat! Juuri vasta oli maanantai ja huomenna taas. No ei kyllä haittaa onko arkipäivä vai viikonloppu, sillä viihdyn mun työssä niin hyvin ja viikonloppuna nyt on aina mukavaa. :)


Eilinen päivä mulla meni Annen kanssa Tampereella, siitä on pientä kuvapainoitteista postausta tulossa huomenna. Tänään kävin taas yllätys yllätys porukoilla. Aina tulee niin hirveä ikävä noita meidän koiria! 


Ihanaa muuten, kun valoisa aika kestää taas hieman pidempään. On jopa mahdollisuus, että asukuvatkin onnistuvat. Tämän päivän asukuvissa on päällä muuten eilinen Tampereen ostos. Lähdin hakemaan Indiskasta värikästä mekkoa, mutta palasinkin mustavalkoisen kanssa kotiin. :D Liikkeessä oli melko köyhä valikoima, netistä katsomiani mekkoja ei liikkeessä ollut, paitsi yksi, mutta en sitten ollut tyytyväinen siitä miltä se näytti päällä. Tähän mekkoon johon sitten päädyin ihastuin, kun näin sen nuken päällä. Rakastan kaikkia erikoisia leikkauksia ja tässä sellainen leikkaus on! Taskuista plussaa ja jostain syystä minulle tuntuu sopivan usein kaikki pussittavat mallit. Myös kaulakoru on Tampereen ostos.


Mekko - Indiska
Kaulakoru - Lindex
Rannekorut - JC, GT, H&M ?
Saappaat - Skopunkten


Voi luoja mulla menee muuten hermot näihin hiuksiin! Alkaa olla jo mallia mullet.. Mutta onneksi on jo kampaaja varattuna ensi kuun alkuun, nyt pitäisi vaan löytää kiva hiusmalli! :)

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana mekko :D Mulle kans! Minulle taitaa olla vaan liian pitkä, kun olen itse tällainen pätkä ja sinä näytät kuiteskin aika pitkältä, sinulle hyvän mittanen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Oon 170cm, eli varmaan aika normimittanen. Näytän kuulemma pidemmältä kuin olen, mitä ikinä tarkoittaakaan. Näin mulle joskus sanottiin. :D Mutta kannattaa käydä kokeilemassa tota jos vaan mahdollisuus. Saattaa vaikka ollakin hyvä. :)

      Poista