torstai 21. marraskuuta 2013

Ensilumi

Mun tämän hetken pahin pelkoni kävi sitten toteen, satoi lunta! Joka tosin muuttui loskaksi myöhemmin.. Mutta se niistä pyöräilykeleistä sitten! En ole useaan vuoteen uskaltanut pyöräillä talvella, viimeksi kun sillon pyöräilin olin auton alla ja solisluu poikki..



Myönnettäköön silti, että kaunista tuolla oli, ainakin ennen sitä loskaa. Ja jos vielä vähän saa valittaa niin en tykkää kylmästä! Vaikka minulla onkin maailman ihanin uusi talvitakki, tuo kuvissa oleva. Vilasta ja hintaa oli 70-80e, en ole enää varma.


Napattiin asukuvat kun alkoi jo hieman hämärtää. Ihmeen hyvin saa tuolla kittilinssilläkin hämärässä kuvia. Mulla oli ilmeisesti vaan liian korkea ISO-arvo, hirveästi kohinaa noissa kuvissa.. :/


Takki - Vila (Uusi!)
Farkut - Cubus
Toppi - GT
Neule - Vero Moda
Kaulahuivi - H&M
Saappaat - Bianco

Ihanaa seurata kun meidän karvaiset lapset on aivan innoissaan tuosta lumesta! Koirien elämänilo on jotain niin ihanaa seurattavaa. :)

Varsinkin meidän Jojo sai oikein kunnon sekarit lumesta. Sain koko päivän katsella jalkojani etten vahingossa potkaissut Jojoa päähän. Höntti päivysti koko ajan mun jalkojen juuressa jos edes pieni kökkäre lunta lentäisi mun kengistä kiinniotettavaksi! :D Tätä tuo herra noissa asukuvissakin harrastaa.


Testailin vähän pimeässäkin kuvailua tänään, ihan käsivaralla, koska jalusta unohtui kotiin. Ihan kivasti onnistui! Ei nyt mitenkään täydellisiä, mutta eipä ole ainakaan tärähtäneitä. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti