keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Carnaval

Kiva päivä taas ja mulle on tapahtunut yksi niin ihana ja kiva juttu, että mulla on ollut pari päivää jo suurinpiirtein omat karnevaalit täällä. Huomenna lyödään asiat lukkoon, kerron sitten enemmän! :D


Olen tänään vaan suhannut ympäri kaupunkia, vähän valokuvasin ja kävin mummua moikkaamassa. Kokkas mulle mun lapsuuden herkkua tonnikalapitsaa. Ihan perus ruoka joo, mutta lapsena siinä oli jotain niin outoa ja erilaista, että täytteenä on myös maustekurkkua. Nam herkkua! :D


Päällä oli tänään uusia kirpparilöytöjä. Äidin kanssa just mietiskeltiin, että meillä kahdella on nykyään hirveästi vaatteita kirpputoreilta. Ihan hyvä juttu oikeastaan, maailmassa kulutetaan ihan liikaa ja näin nyt ainakin saa vaatteet ja tavarat kiertoon. Pieni juttu, mutta jos sitä tekee useampi niin siitä kasvaa isompi juttu. :) Lisäksi kirpputorikulttuuri on muuttunut aika merkittävästi niistä ajoista kun olin lapsi, en muista, että silloin sieltä olisi ikinä löytynyt mitään niin kivaa. Nyt löytyy uudenveroisia ja hienoja vaatteita ja kenkiä ties kuinka paljon! Ja halvalla. Tuon neuleenkin ostin kolmella eurolla ja huivin eurolla. Ei paha ollenkaan!


Neule - Second Hand (H&M)
Farkut - Cubus
Toppi - GT
Huivi - Second Hand
Laukku - H&M
Saappaat - Bianco
Takki - Vila


Tykkään tästä neuleesta kyllä ihan älyttömästi! Kivan mallinen, ihanan värikäs ja rakastan siltä miltä tuo näyttää noiden saappaiden kanssa. :)

Parijonossa

Uutta ja vanhaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti