perjantai 20. syyskuuta 2013

Still alive

Hengissä ollaan ja paremmalla mielellä. Olen onnekas, kun minulla on niin ihania ystäviä, jotka jaksavat aina piristää. Ja onneksi olen saanut tämän kyseisen henkilönkin kanssa asioita vähän jo selvitettyä. :)


Olen tässä kuluneen viikon aikana tehnyt vaikka mitä mukavaa hieman huonosta mielialasta huolimatta. Olen shoppaillut yksin ja ystävien kanssa, ollaan juoruiltu kahvilla uudessa Coffee Housessa ja olen järjestellyt synttäribileitä viikonlopulle. Täytin siis 23 jo viikko sitten perjantaina, mutta juhlitaan nyt vasta hieman myöhemmin. En jaksa odottaa! :)


Tuli myös uudistettua tyyli ja leikkautin lyhyet hiukset! :) Taas näitä rikottuja lupauksia, älä ikinä sano ei ikinä. Pidän näistä ihan mahdottomasti.


Mun kampaaja on kyllä ihan maailman paras! Ihan täydellisesti leikattu malli joka kerta, jota on sitten helppo muotoilla eri tavoin. Tässä nyt kehitän pientä kriisinpoikasta, että miten tämän letin sitten laittais sinne synttärijuhliin.


Latailin myös puhelimeeni uuden juuri ilmestyneen käyttöjärjestelmän iOS 7. Oi että tää on kiva! :) Tykkään siitä miten aina tuntuu kuin olisi uusi puhelin, kun tulee uusia päivityksiä. 


Tänään olen vaan käynyt Zumbassa, siivonnut, valmistellut juhlia ja kavereiden kanssa leivottiin Pätkiskakku pippaloita varten. Tulossa on siis bilepostausta! :)

4 kommenttia:

  1. Ensinnäkin ONNEKS OLKOON!!!! :)
    Ja toiseks ihan mahtis tuo uus tukka, sopii sulle!
    Hei meen täytyy men yhdes maistelee noita voffeleita, näyttää herkullisilta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Mä kans tykkään tästä ihan älyttömästi. :) Eikä pyöri mitkään haituvat naaman edessä tai niskassa häiritsemässä ku on lyhyt. :D
      Joo mennään vaan! :)

      Poista
  2. Paljon onnee!! ja täältä kans hirveet ++ noille hiuksille käy siulle tosi upeesti.

    VastaaPoista