perjantai 13. syyskuuta 2013

Keskiviikon ja torstain hepenet


Keskiviikkona oli päällä yksi tän hetken lemppariasuista. Legginssit, topit, paita ja kaulakoru ovat kaikki Ginasta (oi kuinka mielikuvituksellista!), rannekoruista toinen kirpparilta ja toinen JC:stä.



Tässä asussa treffasin ihanaaihanaa Katria, joka on saapunut briteistä suomeen lomailemaan ja mukana oli Katrin poika, suloinen pikku Aiden. Aidenin näin ensimmäistä kertaa nyt. Aivan mahdottoman ihana pikkumies jolta sain monta hymyä siinä päivän aikana. :)


Torstaina laitoin päälle parin vuoden takaisin lempipaitani, Vero Modan ruutupaidan. Lisäksi päällä oli Ginan legginssit ja toppi ja H&M ballerinat. Takki on kirpparilta, alkujaan Zoey M.



Oon nyt tylsästi painanut menemään legginsseissä, koska hajotin viimeiset housuni, nuo bannerissakin näkyvät farkut. :D Äiti tosin korjasi mulle parit housut, ettei tytär joudu vain yksissä legginsseissä kulkemaan. :D

Voi, että mulla menee muuten hermot näihin hiuksiin! Järkyttävä juurikasvu ja pois mallistaan kasvaneet hiukset. Kiharran näitä ihan vaan siksi, että näyttäisivät edes joltain. Onneksi ensi viikolle on varattuna kampaaja ja kotona on jo väripurkki juurikasvun piilottamiseen niin tämä tukkakriisi on pian historiaa! Aion kokeilla jotain ihan uutta mitä mun päässä ei ole vielä nähtykkään, saatte nähdä sitten. ;)

2 kommenttia:

  1. Oon ihastellu aina just tollasta ruutupaitaa ku jollain vastaan tulevalla on päällä. Tosi kivan näkönen. JA tuo siun tatuointi on niiin hieno haluisin sen x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kans tosta paidasta ihan älyttömästi. :) Harmi vaan et nyt se ei näytä niin hyvältä päällä kun sillon ku olin hoikempi. :D

      Ja kiitos! :) Oon niin rakastunut tähän ♥

      Poista