maanantai 5. elokuuta 2013

Päivä Helsingissä

Oltiin siis tuossa loppukuusta Annen kanssa Helsingissä. Tämä oli minulle jo kolmas kesäreissu ja vielä on edessä ainakin kesänpäättäjäiset mökillä kaveriporukalla ja ehkä Ikean reissu. Ainakin oon reissannut ympäri Suomea tämän kesän jälkeen! :)

Helsingissä oli kaduilla kiinnostavaa taidetta. Itse bongasin näitä kaksi, en tiedä onko enemmänkin.

Helsingissä keskityttiin lähinnä shoppailuun. Kummasti oli keventynyt kukkaro ja kipeät jalat sen reissun jälkeen. :D Löysin vaikka mitä kivaa. Osan ostoksista olen jo esitellyt ja osa on vielä esittelemättä.

Välipalaa kahvilassa.

Käytiin myös Kiasmassa. Viimeksi oon käynyt siellä 2007 eli aikakin oli jo käydä! Näyttelystä saatte nyt vähän naftisti kuvia, kannattaa käydä itse katsomassa. :D



Ah niin kliseistä! Ei oikein tuo ajatus kulkenut. :D

ART! FREEDOM!


Syömässä käytiin Morrison'sissa, joka olikin minulle tuttu jo Turusta. Helsingin Morrison's on tosin se originaali! Tultiin Annen kanssa tulokseen, että edes nämä kehutut hampurilaiset eivät voita Porin Miamin hampurilaisia ja Tampereen American Dinerin hamppareita! Vaikka todella hyviä nämäkin ovat.


Loppuun vielä meidän uusi Zumbabiisu! Tämä oli ihan mahtava. :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti