lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannus 2013

Sellainen Juhannus! :) Oli mukavaa vaikkei mitään megapippaloita tänävuonna ollutkaan. Olin siis vanhempieni luona ja yksi hyvistä ystävistäni oli seurana. Grillailtiin, syötiin hyvin, juotiin, juoruiltiin ja pelailtiin.


Illan ensimmäinen :D



Pelailtiin pitkästä aikaa UNOa, ihan paras peli! Tarkoitus oli pelata sulkapalloa ja petanguea, mutta yllättäen oltiin hukattu molemmat. :D


Juhannuksen sapuskat. Sain näitä isot kasat kotiinkin niin saa jatkaa tätä pyörimistä eteenpäin. :D

Grillailua.



Tonnikala-riisisalaattia. Tästä mun olis tarkoitus laittaa reseptikin tänne lähipäivinä.


Epätoivoisesti yritin hankkia vähän rusketustakin, kuunnellen samalla radiota ja lukien hyvää kirjaa. Mä en siis rusketu millään, palan vaan ja muutun punaiseksi.

Kirja on Turun Linnan kolme Katariinaa, todella mielenkiintoinen. Tarkoitus olisi saada tämä luettua ennen Turun Keskiaikamarkkinoita jonne olen suuntaamassa loppukuusta. Olisi sitten kirja ja tiedot tuoreessa muistissa linnassa pyöriessä. Se on kivaa sijoittaa mielessään kirjan eri tapahtumia oikeaan ympäristöönsä ja minä nyt olen muutenkin tällainen historiafriikki!

Kukkaistyttö Hyrrä ♥

Hanurit pystyssä keskellä kukkapuskaa.
Ei tietoa mitä nää kaks haki tuolta mutta kukat tuli ainakin hyvin tallottua. :D

Jojo ja Jojon rakas pehmolelu ♥


Illan meikkiä. Vaivauduin laittamaan jopa luomiväriä.




Päällä oli Zaran maxihame, Ginan paita, Kappahlin vyö.


Koruista ei tietoa, ylempi taitaa olla JC:stä, kello Bijoux.


Korvakorut H&M.


Myöhemmin tulossa vielä kuvia koirien uimareissusta! Lisäksi lähiaikoina postaukset Turun Keskiaikamarkkinoista ja Tonnikala-riisisalaatin resepti.

Minä lähden nyt terdelle ystävän kanssa! :)

2 kommenttia:

  1. ihanalta kuulostaa sun juhannus. nautitaan nyt hyvistä säistä, itse ainakin meinaan nyt sulkea koneen ja rynnätä kirja kainalossa aurinkoon! ;)

    http://seisonmaailmanreunalla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Kohta tarvii taas kestää pakkasia ja pitkää talvea, nyt kuuluu nauttia kesästä! :)

      Poista