lauantai 8. kesäkuuta 2013

Ei mennyt niin kuin strömsössä

Pitkästä aikaa sain voimia palata blogin puolelle. Kuten jo otsikko kertoo kaikki ei ole mennyt aivan suunnitelmien mukaan. Päällimmäisenä nyt mielessä, että olen tuore sinkku. Erottiin poikaystävän kanssa tuossa jokunen aika sitten, yhteisellä päätöksellä, edelleen ystävinä ja ilman draamaa, mutta rankkaa on ollut enkä siis ole tännekään ole jaksanut kirjoitella.

Baariasua parin viikon takaa.
Paita Gina, hame Zara, vyö Lindex?, kello Bijoux, korvakorut H&M.

Onneksi minulla on paljon hyviä ja rakkaita ystäviä, ihana perhe ja suloiset koirat. Heidän avullaan oon jaksanut erosta eteenpäin. Aloitin myös pari viikkoa sitten kesätyöt, toimistotyötä, mukavat työkaverit ja enemmän sisältöä elämään. Enpähän jää ainakaan kotiin murehtimaan eroa, kun täytyy joka päivä nousta töihin.

Kesän ensimmänen jäätelö! Rommirusina ja Fazerina. ♥

Oon tässä yrittänyt nauttia elämästä ja kesästä. Hetkittäin ollut vaikeaa, mutta parempaan päin ollaan jo menossa. Olen niin kiitollinen kaikista ihanista ihmisistä mun elämässä, jotka on jaksaneet olla mun tukena. :)

Hyrveli kävi uimassa. ♥

Paita Gina, housut Vero Moda, laukku second hand ja puhelimen kuori Cubus.

Kesä! ♥
Maximekko Gina, kengät Sokos, tatuointi Tuoppi/Dark Art Tattoo.

Meni nyt siis suunnitelmatkin hieman uusiksi eron vuoksi, tai oikeestaan kesää pidemmälle en ole vielä ehtinyt ajatella. Turkuun muutto ainakin lykkääntyy ja pääsykokeet menivät penkin alle. Ei tuota lukuintoa jostain syystä ollut.. Mutta ensi vuonna sitten uus yritys ja paremmalla onnella!

Pääsykokeiden jälkeistä ruokailua!

Aboa Vetus & Ars Nova.

Taas on saanut huomata ettei elämä aina mene niinkuin on suunnitellut. Nyt vain pää pystyyn ja nokka kohti uusia pettymyksiä! No ei. :D Eiköhän tästä ihan kiva kesä tule, paljon on ainakin suunnitelmia! Niihin palailen myöhemmin. :)

Asua Luontotalo Arkin uuden perusnäyttelyn avajaisista.
Kengät H&M, housut Cubus, toppi Vero Moda, Rannekello Kultajousi ja kaulakoru ystävältä Englannista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti