keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kuulumisia

Vähän on taas ollut hiljaista täällä mun blogin puolella. Olen ollut hyvin kiireinen nämä viimeiset kuukaudet, mulla on meinaan aika isoja muutoksia tulossa elämässä! Onneksi silti vaan hyviä sellaisia.

Blogihiljaisuuden aikana olen muun muassa ollut työharjoittelussa...


Halaillut karva-apinoita ♥



Juhlinut hyvän ystävän valmistumista ammattiin.



Sairastanut vuosisadan pahimman flunssan. Vieläkin yskittää ja taudista on jo kuukausi!




Tilannut kauniin mekon. Olen tähän aivan rakastunut. ♥ Liila maximekko tulee kummitytön ristiäisiin ja kuva on Quizin sivuilta.



Ja tällä hetkellä suurin ja aikaa vievin asia, pääsykokeisiin luku. Tarkoituksena olisi päästä Turun Yliopistoon lukemaan Arkeologiaa. Ja kyllä, minä muutan syksyllä Turkuun! :)

2 kommenttia: