torstai 27. joulukuuta 2012

Aleostoksilla


 Kävin tänään ystäväni kanssa aleostoksilla. Oli oikein onnistunut reissu! Löysin muutaman jutun joita olen metsästänyt jo yli vuoden, nyt vasta tärppäsi. :)

Hankintalistalla oli muunmuassa ruskeat nahkasaappaat, jotka mahtuu näihin mun megapohkeisiin ja jotka ovat aitoa nahkaa.
Arvoin näiden Marc-merkkisten saappaiden..


Ja näiden Tamaristen väliltä. Molemmat CipCapista.


Päädyin CipCapista Marc-merkkisiin nahkasaappaisiin. Nää on aivan ihanat! Aitoa nahkaa, kestävän ja laadukkaan oloiset, sisällä karvavuori niin pysyy varpaat lämpiminä. Hintaa oli alen jälkeen komeat 129e mutta mitäpä siitä, ainakin on laadukkaat ja kestävät kengät!


Kengät paritin TopShopin ruskean laukun kanssa, Ginan legginssien ja farkkupaidan, JC:n topin ja Vilan huivin kanssa. Farkkupaita on uusi ostos myös ja tuollaistakin oon jo tovin etsinyt, 1,5 vuotta ainakin. Huiveja olen hamstrannut aina, niitä on vinot pinot tuolla hattuhyllyllä ja taas löysin yhden lisää kokoelmiini.

Rakastan sitä miten nämä mun uudet lasit sopii kaikkiin vaatteisiin!




Huivissa on söpö pääkallo ja tähtikuviointi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti