torstai 22. maaliskuuta 2012

Kulturellina Kulttuurikulmassa

Ensi viikolla olisi isot pippalot Porin Kulttuurikulmassa. Enempää en toistaiseksi paljasta juhlista ja siitä miksi ne pidetään, on meinaan yllätys eräälle ihmiselle. ;) Mutta tässä pieni sneak peak asusta jonka laitan päälle!

Vilan korkeavyötäröiset farkut, Ginan pinkki ja valkoinen toppi pinkillä paljettikuviolla (oli just sopivasti koneessa pyörimässä kun otin tän kuvan :D) ja Ginan niittilaukku.
Jalkaan uudet rakkauskengät Kookengästä.
Hiukset ajattelin laittaa johonkin tähän tyyliin,
edes jotain vähän kampausmaista näihin vaikka onkin lyhyt malli.
 Jospa niiden juhlien jälkeen kunnostautuisin ja saisin tännekin jotain todistusaineistoa. Tää lähtis nyt kauppaan! :)

6 kommenttia:

  1. Hei!
    Kiva kun kävit blogissani. Ja pakko sanoa, et aivan i-iiiiihanan väriset kengät. Käyttäisin itsekin jos ois matalammalla korolla. :) Nii ja hei, on hyvinkin mahdollista et näit mut sillä aamubussilla kun tosiaan siellä suunnilla oon töissä ja meen aamusin ajoissa töihin. :)

    VastaaPoista
  2. Night at Vogue: Kiitos! :)

    PipSa: Kiitos! :) Joo mä heti tunnistin sut kasvoista, jotenkin kasvot jää mulla melkeen pelottavan hyvin mieleen. :) Sä tulit vissiin siinä tekun mettän kohdilla kyytiin? Mä olin linkassa jo linkka-asemalta asti kyydissä, et varmaan muista mua mut istuin aina siinä vasemmalla puolella ikkunapaikalla ja yritin olla nukahtamatta. Noi aamut ei oo oikeen mun juttu. :D

    Mut kivaa tosiaan törmätä tuttuihin naamoihin täällä blogosfäärissä! :)

    VastaaPoista
  3. Moikka!

    Olen niin ihastunut sun Vilan mustaan biker nahkatakkiin minkä oot hankkinut tos vuonna 2009, olisiko sulla vielä se?

    http://i90.photobucket.com/albums/k261/jojopihis/asu29809.png

    Paljonko haluaisit siitä, ja mitä kokoa takki on, ja onko aitoa nahkaa?

    Täs on emailini: murppishopper90@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. emmiveera: Postaan mut aika harvakseltaan, koitan kunnostautua tässä! :)

    Ano 23.07: Takki ei oo kyllä valitettavasti myynnissä, on yhä kovassa käytössä mulla. Kannattaa koluta ebayt ja huutonetit läpi josko löytäsit takin sieltä! :)

    VastaaPoista